niedziela, 29 kwietnia 2012

You can dance!

Ci, który odwiedzali mojego bloga prowadzonego na onecie wiedzą, że pod koniec sezonu tworzę galerię tematyczną. W ubiegłym sezonie była to galeria pod tytułem "I choćbyś upadł na kolana..." która obrazowała jak bardzo dominowała Muszyna na boisku w mijającym sezonie.

W tym roku mam nieco inny pomysł. Przeglądając klubową galerię często natrafiałam na ciekawe zdjęcia. A że wychodzę z założenia, że odpowiedni podpis do zdjęcia oraz odpowiednie spojrzenie na to zdjęcie robi swoje, tworzę ta galerię. Mam nadzieję że się spodoba :)

"You can dance!", czyli jak bardzo rozrywkowym zespołem jest Muszynianka.


Debby tańcząca breakdance

Debby nauczająca balet

Agnieszka, Magda i Asia tańczące, hmmm.... nie wiem co :P

Trener Serwiński w trakcie macareny :))

Bo do tanga trzeba dwojga...

Niepotrzebny trzeci do tańca

...bo w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na raz.


Zeszłoroczna galeria podobała mi się bardziej, ale jak spojrzycie na te zdjęcia odpowiednio, to zobaczycie to co ja ;)

Zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony Muszynianki.


8 komentarzy:

  1. Co jak co, ale Serwiński rządzi!xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, trener czuje bity :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe... fajny pomysł z taką galerią...
    A na tym trzecim zdjęciu, to taniec Agnieszki to może wstęp do jakiegoś tanga (z duchem)?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o buhahahahahahahhhahahahhaa ! xD
    Serwiński podczas MACARENY! xD
    mało z krzesła nie spadłam, uwierz xD
    Genialnaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze nie nabawiłaś się żadnej kontuzji ;P
      I dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Na nieruchomej fotografii umysł się porusza :) Widzę dokładnie to co chciałaś przekazać, a nawet więcej, bo spojrzałem na te zdjęcie (nie wszystkie) także pod względem kobiecości :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tymi zdjęciami!
    Po obejrzeniu tych zdjęć można stwierdzić, że dziewczyny miałyby szansę biorąc udział w jakimś show tanecznym ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, uśmiałam się w szczególności patrząc na zdjęcie trenera tańczącego Macarene oraz ostatnie zdjęcie hahaha równie dobre, pomysły to ty masz niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń