czwartek, 13 września 2012

Sparingi, sparingi, sparingi.

Witam was po krótkiej nieobecności. Przepraszam, ale jakoś nie miałam ostatnio natchnienia żeby pisać.
Poprzednio pisałam o sparingach dziewczyn z Tauronem w Dąbrowie. W tym tygodniu dziewczyny zagrały "rewanżowe" sparingi z Dąbrowiankami w Muszynie. Spotkania zakończyły się wynikiem mnie niesatysfakcjonującym, ale nadal trzymam się myśli że to dopiero przygotowania i dziewczyny w seoznie pokażą naprawdę wysoki poziom (oby).  A wyniki prezentują się następująco:


Bank BPS Muszynianka Fakro – MKS Tauron Dąbrowa 2-2 (25-18, 21-25, 20-25, 25-20)

Bank BPS Muszynianka Fakro: Serena, Jagieło, Bednarek-Kasza, Kasprzak, Werblińska, Dziękiewicz, Maj – libero, Kaczmar, Sieradzan.

MKS Tauron: Śliwa, Szczurek, Plchotova, Kaczor, Nuszel, Tokarska, Strasz - libero, Stacchiotti – libero, Liniarska, Zaroślińska, Skowrońska.



Bank BPS Muszynianka Fakro – MKS Tauron Dąbrowa 0-4 (23-25, 14-25, 19-25, 19-25)

Bank BPS Muszynianka Fakro: Kaczmar, Kasprzak, Bednarek-Kasza, Sieradzan, Werblińska, Dziękiewicz, Maj – libero, Jagieło, Serena.

MKS Tauron: Śliwa, Nuszel, Plchotova, Zaroślińska, Skowrońska, Liniarska, Strasz – libero, Stacchiotti – libero, Szczurek, Kaczor, Tokarska.



Z powodu drobnych urazów kilku zawodniczek (Anna Werblińska, Dominika Sieradzan. Katarzyna Gajgał oraz Agnieszka Bednarek-Kasza) Muszynianka musiała zmodyfikować swoje plany sparingowe. Klub ograniczył swój udział w turnieju Fakro Cup 2012 tylko do udziału w grach pokazowych. Na całe szczęście zespół nie odwołał swojego udziału w turnieju w Jarocinie, co mnie bardzo cieszy, bo mam zamiar się tam pojawić. I jeśli się uda (a myślę że nie będzie z tym większego problemu), to będę przez oba dni turnieju :)

5 komentarzy:

  1. Heh.. że tak powiem mnie cieszą wygrane Dąbrowy, ale mam nadzieję, że z tymi kontuzjami to nic poważnego i dziewczyny zdążą do początku ligi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, wyniki nie są pocieszające, ale w końcu to tylko sparingi. Przecież o to chodzi, by próbować nowych ustawień, oraz grać kombinacje. To w sumie forma treningu.

    Mam nadzieję, że te kontuzje nie są poważne. Padło akurat na moje trzy ulubione zawodniczki (Kasza, Gajgał, Werblińska). Mam nadzieję, że będą w pełni formy podczas rozgrywek ligowych.

    A skoro pojawisz się na turnieju w Jarocinie, to możemy liczyć na krótkie sprawozdanie, oraz kilka ciekawych zdjęć (?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że można liczyć na relację, postaram się o jakieś zdjecia również. Ale nastąpiła zmiana planów i chyba w Jarocinie będę tylko w niedzielę, a w sobotę wybieram się na turniej do Wrocławia. Ale relacja z niedzieli jakaś będzie :)

      Usuń
  3. Na razie wygląda to średnio, choć zespół nowy dlatego trzeba dać Muszyniance więcej czasu...

    OdpowiedzUsuń
  4. że tak powiem, mnie tez te wyniki nie satysfakcjonują, ale forma ma być w sezonie, prawda? ;d
    bądźmy w dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń