niedziela, 22 lipca 2012

Znamy terminarz PlusLigi!

Znany jest już terminarz PlusLigi kobiet na sezon 2012/2013. W I rundzie fazy zasadniczej Muszynianka zagra 5 z 9. spotkań we własnej hali, natomiast w II rundzie zagra 5. spotkań na wyjeździe. Już w drugiej kolejce I rundy czeka nas bardzo ciekawe spotkanie. Mineralne zmierzą się z Mistrzyniami Polski w Sopocie. Jak dla mnie równie ciekawie zapowiadają się spotkania z Dąbrową i zmienionym Wrocławiem.
Trzymajcie kciuki, może uda mi się wybrać na mecz do Piły bądź Wrocławia (albo na oba :D). Cały terminarz PlusLigi znajdziecie w zakładce "Terminarz" powyżej.

Kochani, przepraszam, ale ostatnio nie mam na nic czasu, szczerze mówiąc nie wiem w co mam ręce włożyć. Wasze posty skomentuję najszybciej jutro, chociaż nie obiecuję.

Niektórzy ludzie są dobijający. Już wiem skąd bierze się przekonanie, że każda kibicka to napalona idiotka. Boże, Ty to widzisz i nie grzmisz?!

2 komentarze:

  1. trzy ostatnie zdania - pełna zgoda. no nie ma to jak "fanki"...


    ciekawie się zapowiada spotkanie z Sopotem :).
    już się nie mogę doczekać, mam nadzieję, że powetujemy sobie Mistrzostwa Polski :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O sezonie ligowym na razie nie myślę, bo przed nami kulminacja w narodowym wydaniu, aczkolwiek pewnie na jakiś mecz Mineralnych się wybiorę i pewnie będzie to mecz z mistrzyniami Polski :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, wróciłem do blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń